Infolinia Płatnik
powrót →
W związku z licznymi problemami z obsługą programu Płatnik oraz występującymi błędami, jego użytkownicy oczekują fachowej konsultacji i pomocy. Ponieważ błędy najczęściej pojawiają się w newralgicznych okresach, kluczowych z punktu widzenia rozliczeń, dostęp do natychmiastowej pomocy jest niezwykle istotny. Czas gra niezwykle ważną rolę, bo nieterminowe złożenie deklaracji naraża przedsiębiorców na kary, a ubezpieczonych na utratę świadczeń. Szukanie rozwiązania na wielu stronach internetowych jest żmudne, a informacje nie zawsze są rzetelne i aktualne. Potrzeba więc eksperta, który poprowadzi za rękę i krok po kroku wyjaśni, co robić. Gdy pojawiają się problemy, nie czekaj – zadzwoń do nas.
Program Płatnik – do czego służy
powrót →
Program Płatnik już od ponad 20 lat służy przedsiębiorcom do komunikacji z ZUS. Jego podstawowym celem jest przygotowywanie i wysyłanie różnego rodzaju dokumentów ubezpieczeniowych. Dzięki synchronizacji programu z bazą ZUS oraz z firmową bazą kadrowo-płacową, przedsiębiorcy znacząco optymalizują procesy kadrowe i mogą uniknąć wielu błędów, które z pewnością wystąpiłyby w przypadku konieczności manualnego wprowadzania danych. Oprócz niewątpliwych zalet programu, użytkownicy wskazują na problemy wynikające z jego archaiczności i niedostosowania do dzisiejszych rozwiązań technologicznych.
Infolinia ZUS
powrót →
Zakład Ubezpieczeń Społecznych, mając świadomość problemów, przygotował ogólnopolską infolinię, dzięki której przedsiębiorcy mogą uzyskać dostęp do informacji i pomocy od konsultanta dotyczącej programu Płatnik. Rządowe Centrum Obsługi Telefonicznej jest dostępne w dni robocze w godzinach od 7:00 do 18:00. Co istotne, pod ten numer zgłaszają się interesanci w wielu różnych kwestiach, nie tylko związanych z programem Płatnik. Jeśli weźmiemy pod uwagę, że ponad milion pracodawców korzysta z tego programu, a spośród nich 900 tysięcy przesyła dokumenty w postaci elektronicznej, to możemy sobie wyobrazić, jak wielkie jest obciążenie centrali telefonicznej, wiedząc, jak częste są problemy. Wielu użytkowników uważa, że dodzwonienie się do konsultanta graniczy z cudem. Jeśli nie chcesz tracić czasu, słuchając w słuchawce melodii przygotowanej przez ZUS, infolinia Płatnik stworzona przez naszą firmę jest gotowa do natychmiastowej pomocy.
Płatnik infolinia
powrót →
Zapraszamy na naszą dedykowaną infolinię pomocy technicznej i wsparcia merytorycznego programu Płatnik. Jesteśmy po to, by służyć przedsiębiorcom i pomagać w prowadzeniu biznesu. Potrafimy rozwiązać Twoje wszelkie problemy z programem Płatnik i ePłatnik i umożliwić Ci kontynuację pracy. Znamy odpowiedź na każde pytanie o wysyłkę deklaracji, konfigurowanie konta, instalowanie aktualizacji, uzyskiwanie certyfikatów i wydruk raportów. Jesteśmy w stanie zdalnie naprawić bazę danych. Czekamy na Ciebie 7 dni w tygodniu od 8:00 do 21:00. Nie pozwól, by błędy techniczne wstrzymały Twoją pracę – podaj numer, na który mamy oddzwonić lub zadzwoń teraz.