PROGRAM ZUS PŁATNIK - INFOLINIA

Bezpośredni kontakt do informatyka

Opłać jednorazową zdalną pomoc: 120 PLN brutto

Oddzwonimy w ciągu 60 minut

Zapłać
Zapłać przez BLIK

Uwaga!

Nie zaakceptowałeś warunków regulaminu.

Nie wypełniłeś numeru telefonu.

Wróć poniższym przyciskiem do poprzedniego widoku i zaakceptuj regulamin.
Zaznaczyliśmy odpowiednie pole czerwonym kolorem.

Wróć poniższym przyciskiem do poprzedniego widoku i wpisz numer telefonu.
Zaznaczyliśmy odpowiednie pole czerwonym kolorem.

  • Natychmiastowa pomoc z programem Płatnik i ePłatnik
  • Rozwiążemy każdy problem z: deklaracjami, raportami, certyfikatami, aktualizacjami itp.
  • Naprawa bazy danych

Pytania i odpowiedzi

Jak odzyskać hasło Administratora programu Płatnik?

powrót →

Pobierz program Koala Ratownik. Wpisz wersję programu a następnie kliknij Dekoduj.

Informacja programu Płatnik

powrót →

Informacje o programie Płatnik uzyskasz dzwoniąc na numer telefonu pomocy informatycznej 703 700 112 – infolinia Płatnik. Pomoc jest dostępna od poniedziałku do piątku od godziny 8:00 do 21:00. Program płatnik jest często aktualizowany i wymaga licznych prac informatycznych, które umożliwią prawidłowe i terminowe złożenie dokumentów do ZUS. .

Program Płatnik aktualizacja

powrót →

Ostatnią wersję programu Płatnik znajdą Państwo na stronie internetowej www.zus.pl. Ze strony tej mogą pobrać Państwo wersję instalacyjną. Ponieważ aktualizacja nie zawsze jest prosta w związku z tym wprowadziliśmy usługę, która umożliwi wykonanie jej przez naszych informatyków. Nasza infolinia płatnika jest dostępna pod numerem: 703 700 112.

Gdzie znajdę aktualne informacje dotyczące przepisów i regulacji prawnych dotyczących ZUS i programu Płatnik?

powrót →

Aktualne informacje dotyczące zmiany przepisów i regulacji prawnych znajdą Państwo na portalu www.zus.pl. Oprócz podstawowych danych publikowane są na nim również materiały pomocnicze w tym druki i rozporządzenia.

Obecny stan certyfikatów nie pozwala na przekazywanie przesyłek do ZUS
Obecny stan certyfikatów nie pozwala na przekazywanie przesyłek do ZUS

Dlaczego program Płatnik nie widzi certyfikatu kwalifikowanego?

powrót →

Płatnik nie widzi certyfikatu kwalifikowanego, ponieważ:

1. Certyfikat nie został zarejestrowany lub został zarejestrowany niepoprawnie w magazynie certyfikatów systemu Windows.

2. Certyfikatu nie można zarejestrować w programie Płatnik ponieważ zarejestrowany certyfikat w systemie ma datę ważności „od” późniejszą niż aktualna data systemowa lub okres rozliczeniowy ustawiony w Płatniku nie pokrywa się z datą ważności certyfikatu.

Co zrobić jak program Płatnik nie widzi certyfikatu kwalifikowanego?

powrót →

Wykonaj następujące czynności:

1. Zarejestruj certyfikat z otrzymanej karty z czytnikiem z urzędu certyfikacji. Wykonaj tą czynność za pomocą odpowiedniej aplikacji. Najważniejsze! Jeśli certyfikat był zainstalowany niepoprawnie to usuń go z magazynu certyfikatów i ponownie zarejestruj.

2. Sprawdź datę systemową i okres rozliczeniowy w programie Płatnik. Najważniejsze! Dla certyfikatów z późniejszą datą ważności „od” poczekaj z rejestracją w Płatniku do nadejścia właściwej daty.

Błąd podczas aktualizacji
Błąd podczas aktualizacji
Aktualizacja komponentów płatnika
Aktualizacja komponentów płatnika

Infolinia Płatnik

powrót →

W związku z licznymi problemami z obsługą programu Płatnik oraz występującymi błędami, jego użytkownicy oczekują fachowej konsultacji i pomocy. Ponieważ błędy najczęściej pojawiają się w newralgicznych okresach, kluczowych z punktu widzenia rozliczeń, dostęp do natychmiastowej pomocy jest niezwykle istotny. Czas gra niezwykle ważną rolę, bo nieterminowe złożenie deklaracji naraża przedsiębiorców na kary, a ubezpieczonych na utratę świadczeń. Szukanie rozwiązania na wielu stronach internetowych jest żmudne, a informacje nie zawsze są rzetelne i aktualne. Potrzeba więc eksperta, który poprowadzi za rękę i krok po kroku wyjaśni, co robić. Gdy pojawiają się problemy, nie czekaj – zadzwoń do nas.

Program Płatnik – do czego służy

powrót →

Program Płatnik już od ponad 20 lat służy przedsiębiorcom do komunikacji z ZUS. Jego podstawowym celem jest przygotowywanie i wysyłanie różnego rodzaju dokumentów ubezpieczeniowych. Dzięki synchronizacji programu z bazą ZUS oraz z firmową bazą kadrowo-płacową, przedsiębiorcy znacząco optymalizują procesy kadrowe i mogą uniknąć wielu błędów, które z pewnością wystąpiłyby w przypadku konieczności manualnego wprowadzania danych. Oprócz niewątpliwych zalet programu, użytkownicy wskazują na problemy wynikające z jego archaiczności i niedostosowania do dzisiejszych rozwiązań technologicznych.

Infolinia ZUS

powrót →

Zakład Ubezpieczeń Społecznych, mając świadomość problemów, przygotował ogólnopolską infolinię, dzięki której przedsiębiorcy mogą uzyskać dostęp do informacji i pomocy od konsultanta dotyczącej programu Płatnik. Rządowe Centrum Obsługi Telefonicznej jest dostępne w dni robocze w godzinach od 7:00 do 18:00. Co istotne, pod ten numer zgłaszają się interesanci w wielu różnych kwestiach, nie tylko związanych z programem Płatnik. Jeśli weźmiemy pod uwagę, że ponad milion pracodawców korzysta z tego programu, a spośród nich 900 tysięcy przesyła dokumenty w postaci elektronicznej, to możemy sobie wyobrazić, jak wielkie jest obciążenie centrali telefonicznej, wiedząc, jak częste są problemy. Wielu użytkowników uważa, że dodzwonienie się do konsultanta graniczy z cudem. Jeśli nie chcesz tracić czasu, słuchając w słuchawce melodii przygotowanej przez ZUS, infolinia Płatnik stworzona przez naszą firmę jest gotowa do natychmiastowej pomocy.

Płatnik infolinia

powrót →

Zapraszamy na naszą dedykowaną infolinię pomocy technicznej i wsparcia merytorycznego programu Płatnik. Jesteśmy po to, by służyć przedsiębiorcom i pomagać w prowadzeniu biznesu. Potrafimy rozwiązać Twoje wszelkie problemy z programem Płatnik i ePłatnik i umożliwić Ci kontynuację pracy. Znamy odpowiedź na każde pytanie o wysyłkę deklaracji, konfigurowanie konta, instalowanie aktualizacji, uzyskiwanie certyfikatów i wydruk raportów. Jesteśmy w stanie zdalnie naprawić bazę danych. Czekamy na Ciebie 7 dni w tygodniu od 8:00 do 21:00. Nie pozwól, by błędy techniczne wstrzymały Twoją pracę – podaj numer, na który mamy oddzwonić lub zadzwoń teraz.