Nie działa Internet. Ikonka sieci pokazuje wykrzyknik.

tel: 504 204 513

Nie możesz się do Nas dodzwonić?  Połaczenie zostało przerwane?  Odblokuj je:

Wyślij SMSa na numer: 2601
o treści: ZABLOKUJ 200
Wyślij SMSa na numer: 80450
SMS 1: W POL KONIEC
SMS 2: LIMIT START 200
Wyślij SMSa na numer: 80603
o treści: LIMIT 200
04 kwietnia, 2018

W sieci jest uruchomione DHCP.

Sprawdź na komputerze lokalnym:

  • czy zaznaczona jest opcja „uzyskaj adres IP automatycznie” oraz opcja „uzyskaj adres serwera DNS automatycznie” we właściwościach połączenia sieciowego,
  • dodatkowo w ustawieniach systemowych komputera sprawdź czy jest ustawiona odpowiednia grupa robocza (lub domena),
  • sprawdź poprawność połączeń kablowych, w wypadku połączeń WiFi sprawdzić poprawność wprowadzonego klucza zabezpieczeń i odpowiedni protokół szyfrowania,
  • sprawdź czy zainstalowany jest protokół „Responder odnajdywania topologii warstwy łącza” we właściwościach połączenia sieciowego.

Dodatkowo na routerze sprawdź:

  • czy włączona jest usługa serwera DHCP,
  • czy pula adresów IP jest niezerowa,
  • czy pula adresów IP nie została już wyczerpana (jeśli tak to spróbować ją rozszerzyć),
  • czy przypadkiem nie ma konfliktu między dwoma routeramia z DHCP,
  • czy dany host nie ma zabronionego połączenia do WAN.